Aanmelden leerlingen schooljaar 2024-2025

Inschrijven nieuwe leerlingen schooljaar 2024-2025
(geboren tussen 1 augustus 2020 en 1 augustus 2021)

Voor het inschrijven van nieuwe leerlingen voor het schooljaar 2023-2024 wordt in Schijndel niet meer gewerkt met een centrale aanmelddag. Inschrijven kan voortaan gedurende het gehele schooljaar. I.v.m. de planning voor het schooljaar 2024-2025 verzoeken wij echter wel om nieuwe leerlingen zoveel mogelijk vóór 1 maart 2024 aan te melden.

Ouders/verzorgers die al kinderen op onze school hebben:
Als u al één of meerdere kinderen op onze school hebt, dan kunt u voor het aanmelden zelf een afspraak maken met Jolanda van Ampting (schooladministratie). Dat kan via de e-mail: j.vanampting@skoposschijndel.nl of telefonisch: 073-5492826. Voor het aanmelden hoeft alleen het inschrijfformulier ingevuld te worden. Wilt u met uw zoon of dochter toch de school bekijken, dan kunt u een afspraak maken.

Ouders/verzorgers die nog geen kinderen op onze school hebben:

Als u nog geen kinderen op onze school hebt, maak dan een afspraak met de directie van de school voor een persoonlijk gesprek, rondleiding en evt. aanmelding.
Voor beide locaties neemt u contact op met Emmy Vissers (directeur):
Via de e-mail: e.vissers@skoposschijndel.nl of telefonisch: 073-5492826.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben over het inschrijven voor volgend schooljaar.

Met vriendelijke groeten,
Directie Basisschool De Regenboog