Bs De Regenboog 25 jaar

Bs De Regenboog 25 jaar!

Afgelopen zomer (2022) was het precies 25 jaar geleden dat basisschool De Regenboog van start ging als fusieschool van de toenmalige basisscholen Wijbosch en De Hoevenbraak. Vanaf 1997 zijn er nog wel twee locaties, maar is het één school: De Regenboog.

Het jubileum werd vrijdag 23 september 2022 gevierd met een speciale Regenboogdag voor alle kinderen op de locatie aan de Hertog Jan 2-laan. De dag begon met een spectaculaire show met optredens van ouders, leerkrachten en speciale artiesten als Theo van Veghel, Frans Bauer en Marianne Weber. Uiteraard werd ook het Regenbooglied gezongen en gedanst.
Daarnaast werd er een fantastisch circusprogramma georganiseerd door Circus Tadaa!
Het was een fantastische dag. Klik op deze link om een verslag van Mooi Schijndel te lezen.
Tevens kunt op deze link klikken om een sfeerimpressie te krijgen van de dag.